No more cortisol

         Den här veckan har varit så jävla jobbig att jag nästan varit på gränsen till att döpa om mig själv till Pierre-Knut, flytta till den transibiska järnvägen, gifta mig en en marispangris, börja studera glasspinnar och ta jobb på McDonald's. jävla jobbig har den varit. Ni kan ju tänka er liksom... Men nu är det äntligen helg. Och vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska unna mig så jävla sjukt mycket. Jag ska göra allt det där som jag inte hunnit i veckan.

        Jag ska baka brownies, jag ska sätta mig och titta på "Stolhet och fördom", jag ska ut och springa, jag ska sova, jag ska shoppa, jag ska träffa vänner, jag ska spela tennis, jag ska övningsköra, jag ska bara göra sånt som jag vill.

      Gör det ni också - unna er av livets goda efter en stressvecka! 



(Bara så ni vet så är cortisol ett stresshormon...)

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Tacktack. =)



Fyfan, hade också så stressigt en gång. Åsså var jag ute och körde och så fick jag typ en black out visste inte alls vart jag var och glömt vart jag skulle å allt.

Så ta det lugnt. =)

2008-12-05 @ 22:51:06
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: malinm

Ja visst gör det.. längtar tills jag får baka dom :D

2008-12-05 @ 23:56:36
URL: http://malinm.se
Postat av: marcus

Kul att ni börjat visa era fejjor :)

Har varit lite inaktiv i bloggvärlden här på sistone.



Ni har klarat er bra från sjukdommen "less på att blogga"? :O

2008-12-06 @ 01:04:28
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: isalee

hur ofta VILL man ut och springa lisa? haha

2008-12-06 @ 19:38:51

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0