Skymning

           Idag var jag och Camilla och såg Twilight. Så nu vet vi äntligen vad hela bloggvärlden pratar om. Skönt! Jag hade hunnit få så skyhöga förväntningar att jag trodde jag skulle gå ut från biosalongen som en rålycklig, salig människa med en ny favoritfilm. Men nja. Visst, självklart var den jättebra! Edward Cullen var inte helt fel att titta på trots att han hade läppstift. Dessutom var det ju riktigt härliga miljöer där bland trätopparna. Men nånting var inte helt tillfredsställande bara! Det kändes inte riktigt som om filmen nånsin kom igång! Och dessutom var det bara typ två kyssar......



/ Lisa

Kommentarer
Postat av: J

frågan är om en film verkligen kan lyckas, med bara två kyssar!

2008-12-07 @ 21:24:25
URL: http://barasanningen.blogspot.com
Postat av: isalee

nu tycker jag att di är lite taskig här! den är sjukt bra.. ;)

2008-12-08 @ 18:26:55

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0