This is my new thing

                                

   Egentligen är den väl en vecka gammal sådär, men har inte känt mig riktigt redo att lägga upp den förrns nu. Ja, eller så har jag kanske har råkat glömma det då. Det är så mycket att tänka på i dessa tider. Vad ska man ha till frukost? Vad ska man ta på sig? När går bussen? Vad ska man köpa till sin pappa i julklapp? Finns Gud? Är det sommar i Afrika nu? Vilket är det längsta ordet som finns? Ja, ni känner nog igen er. 

 Det kanske inte syns sådär sjukt asbra förresten (tacka mobilkameror), men det är ett svart, långt linne från Cubus. Tyvärr kommer jag inte ihåg priset på den.. Typ 100 kanske? Ja, vi säger 100. Den kostade 100 kronor.

     Snart ska jag lägga upp min önskelista!

Peace out people

                /Camilla

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett helkul ställe! Komigen, var med du också! :-)



2008-12-07 @ 21:09:05
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: inez

fint linne :)

2008-12-08 @ 17:21:07
URL: http://inezochamanda.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0