Trettonde December

    Skorna, ni vet de jag talade om, de är i mina händer! Likaså en ny frisyr! Eller en hellugg i alla fall. Jag ska lägga ut bilder så fort min mobil slutar retas med mig. (Tur att jag önskar mig en bra kamera i julklapp huh?)

    Annars då. Jag har ett par nya skor. (Se nedan) Och så har jag klippt lugg! Tyvärr kan jag inte lägga in bilder än, för min mobil och dator har inte bästa team worket.

    Sen har det inte hänt så mycket nytt. Har köpt ett par skitsnygga skor (igår) och idag klippte jag lugg. Det känns kul. Jätteroligt faktiskt. Det är sällan jag har såhär extremt roligt.

       Nu blir det kvällsfika i stan. Tror jag. Det beror på lite vad Lisa vill. Fast bara jättelite. Så det blir nog fika.

Puss & Kram & Ha en fortsatt trevlig Lucia!

Lidköpings Luciatåg 2005 by Mathilda Andersson

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Svar på din kommentar: Åh, tack så hemskt mycket. :)

2008-12-13 @ 22:39:21
URL: http://jennifersvardag.blogg.se/
Postat av: lisa тяiин

hmm jag skulle också behöva klippa mig ^^

2008-12-13 @ 23:08:48
URL: http://trinhh.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0