Det är min namnsdag idag

Här mina vänner är lite bilder från gårdagens samhällslektion. Ni förstår, är inte tillvaron rolig, får man göra den rolig!!


Lisas armbåge ur ett intressant prespektiv samt en koncentrerad Simon

   
  Varken jag eller Lisa är så värst vidskepliga av oss


Självaste sh-läraren själv! (hoppas att han inte har något emot att visa sig officiellt)


       Såhär såg det ut i min skrivbok igår, perfekt skärpa och allt.

       
                     Mon millieur halsduk


Min almanacka. Vi har lika sjukt mycket plugg som en döing är döende!
 
Nu tog jag inte med bilden på min penna och mitt sudd samt kanten på mitt anteckningsblock. Är ni väldigt intresserade kan ni ju höra av er så lägger jag upp det så småningom!

Adjöken! /Camilla

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN :D



Sv: ja det är riktigt surt, men jag tänker inte ge upp än..! God natt sen :)

2008-12-02 @ 21:14:50
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0