Fredag till söndag

           Denna helgen har varit najs. I fredags träffade jag mina kära vänner Isalee och Camilla. De är trevliga prickar. Ni vet ju att Camilla är en trevlig prick. Isalee är också en trevlig prick. En prick som är väldigt bra på att måla nagellack, och som är väldigt rolig. Hon försöker i alla fall vara rolig, Isalee. Hon drar många skämt. Problemet är att innan hon ens informerat omgivningen om att hon ska dra ett skämt, så viker hon sig dubbel av skratt (snacka om att tycka ens egna skämt är roliga, Camilla är bara en fis i rymden jämfört med Isalee!). Så vi får inte riktigt reda på vad skämtet ska handla om, men det är roligt att bara titta på henne när hon skrattar sådär. Vi var i alla fall och åt på den luxuösa Burger King, och sedan tittade vi på The Perfect Man och Independence day hemma hos mig.


       I går, lördag, var jag i tennishallen. När vimlade det av snygga killar (vill du titta på garanterat snygga killar? Följ med till tennishallen) och dessutom träffade jag mr. Man. På kvällen blev det fika på Cozy, Medborgarplatsen, med Marie och Camilla. Trevligt tjejsnack är aldrig fel!

     Idag fyller min mamma år. Det är söndag idag, bara så ni vet. Jag har bakat brownies, sjungt för mor, målat naglarna i ett misslyckat försök att göra fransk manikyr (tycker ni också att nagelleack luktar lite getost? Kanske inte.). Nu ska jag över till Camsen för att hämta matteböcker, spana in någon film och tjata på henne lite om mitt span.

Vi höres! Kram på er!

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: isalee

mina skämt är jätte roliga! det är bara lite synd att jag tycker att dom är så roliga så att ni inte hinner höra dom innan jag redan har börjat skratta åt dom... haha

2008-11-16 @ 15:55:23
Postat av: Lysmasken Carl Arvhult

hoppas du får en trevlig söndakväll =D

2008-11-16 @ 18:44:26
URL: http://lightworm.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0