En regning onsdag

         Det är regniga dagar, sådada som idag (åtminstone här i Stockholm) som jag får lust att ha ett alldeles eget paraply. Ett fint, stor paraply, som jag kan gå under till busshållplatsen och slippa bli blöt. Nu har vi ju då ett antal paraplyer här hemma som jag kan ta, men jag vill ha ett eget paraply. Ett ljusrosa eller kanske ett vitt. Det skulle vara paraplyer det.

      Ja, nu ska jag i alla fall iväg till skolan! Vi börjar klockan 10.00 idag, härligt med sovmorgon. Kruxet är bara att vi slutar klockan 17.00, efter ett besök långt bort i tjottahejti på Naturhistoriska Riksmuseet.

     Egentligen brukar jag inte gå in på datorn på mornarna, men idag tänkte jag att jag skulle hinna skriva lite på min labbrapport som ska vara inlämnad imorgon. Men jag fick inte så himlans mycket gjort på den rapporten. Jag upptäckte bildsajten flickr.com istället. Jag menar... man får ju prioritera här i livet.

/ Lisa
Rainy Day Moods by [Zakkaliciousness]

Kommentarer
Postat av: Elena

Tack! Detsamma. (:

2008-10-16 @ 14:54:32
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0