Mat, te, mat, ik.




   Jag har just upptäckt att jag tycker att matte är roligt. För jag har inte riktigt fattat innan, men så kämpade jag på och pluggade som fasen och idag förstår jag. Och nu känner jag mig så duktig som (för en gångs skull) når något jag faktiskt försökt nå. Och när man är glad och känner sig bra, det är då matte är som roligast!

Inte för att jag riktigt förstår bilden, vem är Brisben liksom? Och vad har han med det här att göra? Men jag tyckte den var lite mysig. Passar bra i vår mysiga blogg. Jaa.. det gör den. Ja.

Klicka gärna på vår Cocco-annons till vänster!

  
                      /Cams

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja, han är riktigt söt och charmig, min lilla katt! :)

2008-10-14 @ 22:28:42
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0