Vilken underbar dag!

           Jag är på jävligt gott humör. Allting har liksom varit väldigt bra idag. Jag har brownieingridienser nere i skafferiet, jag har en alldeles sprillans ny burk med Gliss Hårinpackning, jag har börjat få koll på läxorna, solen skiner ute och snart åker jag till Thailand. 

          Men bäst av allt: Jag har organiserat upp mitt liv. Jag har tagit tag i alla saker som ligger och tynger mig, som är små stressmoment i vardagen. Jag har helt enkelt varit jäkligt duktig i eftermiddag! Jag har beställt nya PIN-koder till mitt bankkonto, jag har beställt tid för livmoderhalscancervaccination, jag har beställt tid för handledarkurs (så att jag kan ta körkort samma dag jag fyller arton!). Imorgon har jag planerat in att gå och göra syntest och skicka in mina papper - allt bara flyter på!  

         Jag hoppas att livet går lika bra för er, och gör det inte det så gör någonting åt det! Det kan alltid bli värre, kan jag ju lätt konstatera. Ha en jättetrevlig onsdagskväll!


En sån här bil ska jag ha! Fast svart!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Ja den är ju grymt snygg! :] Puss

2008-10-22 @ 18:47:54
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Bejlap

snygg blogG!

2008-10-22 @ 18:59:46
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: melissa

sv; jag är tillbaka. :)

2008-10-22 @ 20:52:37
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0