We are going to the top

         Hejsan! Nu är det den vackra Lisa som skriver. Som ni säkert förstår så är vi två stycken som driver den här bloggen. Jag och min älskade väninna Camilla. Vi är båda sexton år, klyftiga som fan och väldigt bra på att skriva blogg. Därför gör du helt rätt som är på besök här på dubbelbloggen. På tal om bloggar, så är vi ju alla medvetna om att det finns en hel del bloggar där ute i blogg-världen. Horisonten sträcker sig oändlig med bloggar, liksom. Jag tänkte att jag skulle ge en liten bild av vad jag tycker om de tre bloggerskorna Kenza, Blondinbella och underbara Kissie. Ge er en liten vink om vad jag kan vara för människa egentligen. Vad sägs?

         Blondinbella, vi börjar med den puddingen. När jag började läsa hennes blogg tyckte jag att hon var en av de människor som gör vår värld till den sämre. Hon hade skumma åsikter om att man inte skulle skaffa barn, hon var positiv till skönhetsoperationer och jag tyckte att all framgång hade stigit henne åt de mest svindlande höjder. Men helt plöstligt, en dag, tyckte jag att allt hon sa plötsligt började verka ganska okej. Jag tycker att hon är duktig. Go, Blondinbella. Hon kan få vara näst störst efter oss, no problemas liksom.

        Kenza, jag gillade henne väldigt mycket i början. Hon var liksom mer mänsklig än Blondinbella och jag tyckte (tycker) att hon var sjukt snygg och inspirerande (jag är hetro).  Men nu, jag vet inte vad som har hänt med na! Allt tjat om Tokio Hotel och allt besvär med att ha en ciggarett med på varenda bild. Dessutom har hennes inlägg helt tappat innehåll. Too bad.

      Kissie
, är hon djävulen personifierad här på jorden? Eller går hon på nånting? Har hon kanske blivit slagen som barn? Nåt fel är det i alla fall henne. Jag förstår ju också att hon inte helt står för sina åsikter, och att hon endast vill provocera sig fram till pengar och tusentals läsare - men att man är benägen att bli hatad av så många för den sakens skull, det är komplett oförståeligt.


Så nu vet ni vad jag, Lisa, tycker om dubbelbloggens värsta konkurrenter.


/ Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0