Mål här i livet

Jag vill också ha en man som lagar te åt mig när jag duschar! Fast helst svartvinbärste. Jordgubbste kan bli så väldigt sött.

Alltså, hela dagen har jag gått runt och tänkt "det här kan jag skriva om i bloggen". Hela långa dagen har jag tänkt så. Men nu när det väl kommer till kritan är alla mina suveräna idéer bortblåsta. Totally gone. Så ville jag lägga in en dagens outfit också (hade världens mysigaste kläder idag), men bror min har beslagtagit datorn. Så nu har jag hans bärbara och här kan jag inte lägga in bilder. Men det är inget att deppa över!

Jag skulle ju kunna uttrycka mina åsikter om det franska språket (Yes liksom). Jag älskar det! Det är så fint och.. passionerat. Jag ska lära mig prata franska. Ja, det får jag sätta upp på min lista på saker jag ska göra innan jag dör. Alla borde skaffa sig en sådan lista. För att känna sig stolta sen när man kan bocka av allt man klarat av. Gör det vettja!

Starta en blogg med min bästa vän [bock]

Typ.

  
      bild, ica.se

                                                    /Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0