Det är varken jag eller Lisa

Ja, nu har jag och Lisa öppnat en blogg tillsammans. Men det är inte jag och det är inte Lisa på bilden där uppe. Nej, vi ser egentligen ut såhär:

                     och såhär

I våra normala dagar. Annars brukar båda klämma in oss i boxar tillsammans och sådär. 

Annars då, så har jag en minikänsla av eofori, efter att ha slitit i flera timmar och slutligen lyckats få ihop en sjukligt snygg blogg! Och så var jag på vernissage på kvällen och fick en massa insperation. Att ha en konstnär i bekantskapskretsen är ingen dum idé. (Jag gillar Lejonkungen, och Timon säger så till Pumba om att ha ett lejon i närheten. Kul va? Riktigt fyndigt va?)  Så i morgon ska jag måla.

See ya later dudes and dudettes!
                                                                                               /Cams


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0