Cookies in my dreams



Förlåt att jag tjatar om mina kakfat, men jag är lite insnöad på det just nu. Kan ni tänka er - ett vackert kakfat med frukt och godis, torkade persiokor, gojibär, naturgodis och karameller. Söta jordgubbar, små svenska äpplen och sura kastanjer. To me it sounds awsome. Det ska stå på min stora antikbetsade furubyrå, så att jag kan gå och plocka när som helst jag vill.

Nu har jag hittat ett på den fina sidan Ellos.se. Det kostar 139 svenska riksdaler. Frågan är som det räcker med två våningar, jag skulle gärna vilja ha tre! Jaja. Vad tycker ni?

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: mli

Tre våningar är absolut snyggast! :D

2009-04-26 @ 13:12:12
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: marie

den var jättefin :D

2009-04-26 @ 21:25:27
Postat av: ronja

nu har jag satt igång med veckans blogg.. kika in och anmäl dig! :D

2009-04-27 @ 13:45:53
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0