Konsumera mera

Titta vad jag läste idag..:

Svenskar äter 6 miljoner ägg/timme på påskaftonskvällen
5000 ton godis säljs under påskhelgen (från Karamellkungen)
Trafiken ökar med 25 procent över hela Sverige under skärtorsdagen
830 000 snubbar hänger på Systemet under skärtorsdagen
66 000 liter kryddat brännvin säljs i påskveckan. - Köpes också antar jag.

Med mera med mera. Jag gillar varken ägg eller Karamellkungens godis, brännvin är inte riktigt min grej och jag får inte vara på Systemet. Undra när de ska börja göra statistik på såna som mig.

23 000 ställer sig utanför mängden och uppfattas som mindre värdefulla under påskhelgen. 

      ...

Men jag gillar Påsken. Det gör jag! Det har jag alltid gjort och jag står för det. Amen. 

Färgerna, leenden och ett tecken på liv igen. Det gillar jag!

Easter Spring by MontanaRaven.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Matilda

påsken är ungefär som ett bevis på att våren är påväg. xoxo

2009-04-09 @ 14:41:35
URL: http://fussdoll.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0