Oförväntade reaktioner

   Läste ni om hur jag reagerar när jag blir stressad? Hur jag inte alls gör som jag borde? Om ni inte läst det så borde ni göra det nu, härpåengång! Jag insåg nämligen idag att jag, på tennisbanan, reagerar på ett liknande sätt.

Låt mig illusterara:


Ibland när bollen kommer på nätkanten är det lite osäkert ifall den ska trilla ner på
ens egen sida och man kommer få megabråttom fram till nät, eller om den
helt enkelt trillar tillbaka på den sida den kom ifrån. Det är då man borde springa.


Man borde reagera typ såhär...






Men jag reagerar typ alltid såhär. And I can't help wonder... Why?!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

hahahhaha

2009-04-25 @ 09:33:11
Postat av: marie

vad du är grym på att rita lisa ;D

2009-04-25 @ 09:33:50
Postat av: susan

Fin blogg du har sötnos :)

Ska vi prenumenera på varandras?

bara om du vill hehe ,

2009-04-25 @ 12:38:17
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: mli

Hahahaha xD

2009-04-25 @ 23:43:25
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0