Rädda ett barn med min fina sång

       Hejsan svejsan. Idag är det exakt fyra år sedan som jag fick tandställning. Inte för att jag har tandställning nu, men whatever. Jag firar denna fina dag med att skänka 20 spänn till Barncancerfonden och starta en insamling. Det kan väl inte startas för många antar jag? Min insamling heter i alla fall My Sweet Song, och vill ni så får ni också skänka en slant som kommer hjälpa någon liten parvel som Gud varit orättvis mot.

Allting vi gör räknas!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: zaklina

du har värkligen rätt

det finns många barn som behöver

hjälp

det märks att du gillar att hjälpa

anndra

kram

2009-04-15 @ 12:39:57
URL: http://zaklinasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0