Ins'Allah

   Käraste Allah. Jag vet inte om man tillber Allah såhär men när vi ändå verkar ha religionstema kan jag ju passa på. Jag vet inte riktigt om jag gillar den här idén med dig. Det blir så mycket krig ju! Men jag ska inte prata religion nu.
 
  Jag ska hälsa dig, vänliga Allah, att jag har en jättefin kompis som är jättebra. Hon är inte så jätteförtjust över att jag somnar under hennes favoritfilmer, eller att jag retar hennes lillebrorsa till vansinne, eller att jag är så mycket bättre än henne på  (hihi, vad jag än skulle skriva här skulle hon bli irriterad, så jag vågar inte riktigt skriva nåt seriöst) att spotta. It´s true! Men alla är inte felfria! Inte ens hon! Men det är inte ens så mycket illa grejer att jag orkar rada upp dem! Hon är precis som du, Allah. Almost Fläckfri liksom.

  Och så är ju så söt att man bara vill äta upp henne! Fast det kan ju vara illa om man bara vill umgås. Det kan ju bli lite svårt om ni förstår vad jag menar.

   Skit samma! Jag gillar henne skitamycket! Hon fattar vad äkta humor är, hon är smart och gillar inte heller krig.


Tack Allah för att jag får ha en sån superduper frände! Jag känner mig seriöst utvald! Det känns bra.

Snyggoberta! Eller Lisa som de andra kallar henne...


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, det var riktigt gott och satt där den skulle! :D

Det var sån lång, lite spiralformad pasta.. Svårt att förklara..

2009-04-01 @ 20:03:12
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: marrie

nemän å vad ni är gulliga mot varandra:)))

2009-04-01 @ 20:09:21
Postat av: Karin

Tack så jätte mycket!:) jag bor i skellefteå i västerbotten så vi har fortfarande en hel del snö... men det håller på att smälta bort och det är sannerligen på tiden:D var bor du då?:)

2009-04-01 @ 20:17:58
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaha! Vet du hur avundsjuk jag blir på dig för att du bor i stockholm?!:O jag bor i en liten håla känns det som... bara runt 80.000 invånare.. vill bo i stockholm för tusan!!=) Det är hur kul som helst! Jag älskar att så framför kameran och uttrycka mig själv genom bilder så det passar mig perfekt=)

2009-04-01 @ 20:23:57
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01 @ 20:28:59
Postat av: Karin

ja, det tror jag det!:) har endast varit i stockholm ett fåtal gånger, men de gånger jag varit där har jag blivit förälskad i stan:) tror jag ska flytta dit när jag blir äldre=) Men vad finns det att göra där? asså jag syftar på oss underåriga?:)

2009-04-01 @ 20:33:04
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0