Been there, done that

Jag försöker komma på någonting vettigt att göra, men trots det så kommer jag inte på någonting vettigt att göra. Min mamma har bett mig plocka äpplen från gräsmattan, men det har jag ända till klockan åtta på mig att göra, så någon gång runt 19.50 gör jag det. Men vad ska jag göra fram tills dess?

... sova?
... försöka få tag på Camilla?
... måla naglarna?
... försöka motbevisa religionen?
... baka söta cupcakes?
... ge mig ut och springa?
... spela pingis mot en vägg?

Help meh!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jobbigt att jag kom hem redan kl.19... ;-)

2009-08-24 @ 21:47:08
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: emzak

Jag är lite seg här.. men, om du fortfarande inte har nåt att göra kan du ju alltid konstruera ett korsord om dig själv, din kompanjon Camilla eller så. Rätt kul och tidskrävande tidsfördriv!

2009-08-24 @ 23:34:11
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0