Gettin' out of the chair

It zoundz like a really great idea, Camilla lilla. Man ska verkligen se till att de människor man lägger energi på ger tillbaka samma energi till en själv. If you know what I mean. Ge och ta är väl ändå grunden i alla relationz.

Imorgon åker jag till SM. Eller inte direkt till SM, SM börjar inte förrän på fredag men jag orkar inte dra hela historien, så låt oss bara säga att jag åker till SM imorgon. Jag har de senaste tre dagarna spelat ungefär fem timmar tennis, sprungit en mil och tre kilometer och tränat fys i sammanlagt tre timmar (vilket gör att jag med tanke på träningsvärken redan nu bävar för att ta mig upp ur den här stolen...). Jag är ju nästan Rocky!

Förlåt, men jag älskar Rocky.



Jag har en såndär tröja!

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0