Gråa moln

Jag är trött som ett as, men det tar i vädret inte hänsyn till. Nej, här får man inte springa av sig inte, utan man ska sitta inne. En springtur i regnet pallar jag liksom inte. Stolthet och Fördom funkar inte, och Camilla påstår att hon inte tänker skjuta mig hur mycket jag än tigger om det. Äkta vänskap.

Imorgon är det upp i ottan för att sjunga för den nyblivna treåringen och sedan hoppa på bussen som ska ta mig till årskurs två på gymnasiet. Måste köpa en almanacka. Block. Kläder. Ramar. Nålar.

Och sen så måste jag upptäcka ny musik! Har ni någor tips på vad en allätare light som gillar de flesta sorters rock och som blir knäsvag utav munspel kan tänkas tycka om?


Bild från
Le Love-bloggen

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Moa

Lyssna på Peter Dohertys soloplatta! Den är så sjukt bra och chill och bäst så det finns inte! Puss

2009-08-18 @ 20:58:21
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: emzak

Ja vete fan.. söker du just rock och munspel eller bara nytt?

2009-08-18 @ 21:26:46
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: melker

Counting Crows!

2009-08-19 @ 15:17:27

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0