Hej Mormor!

   Vet ni vad som är typ det sötaste ever? Nu snackar vi inte choklad och cupcakes, nej, nu snackar vi sex (vad kul om jag hade stannat här..) veckor gamla hundvalpar! Mormor och morfar har precis köpt en liten ljusbrun Irlänsk sätter med en vit tuss på magen! So cute! Så idag åkte jag och mor min dit för att hälsa Jimmie välkommen till världen. Ni har full tillåtelse att skicka hotbrev (inte för elaka bara) för jag glömde nämligen att ta med mig kameran, men en vacker dag ska ni allt få se honom.

Under samtalsämnet dessa-moderna-tider-och-alla-krångliga-tillvägagångssätt-att-kontakta-folk-med-jag-vad-hette-det-nu-igen-e-mail? så kom vi in på ämnet bloggar. Med andra ord vet nu min mormor var jag håller till i cybervärlden. Så, hej mormor! Cyber betyder typ den här virituella internet-världen. Hoppas du gillar dubbelbloggen. Kram!

Och här en ovänta bild på receptionen jag jobbade i på mitt sommarjobb!



Nu ska jag leta sista minutenresor! Måste.åka.bort.


Pussar och kramar!

/Camilla!

Kommentarer
Postat av: My

Sv: För 30:- är den din! ;)

2009-08-23 @ 23:37:06
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0