Heldag med Hey Babe

Nu dröjer det inte många timmar innan Camilla kommer hem till vår vackra hufvudstad! Jag vet att ni alla längtar, men ni får hålla er ett litet tag till. När vi ändå är inne på vår vackra hufvudstad så kan jag ju säga att jag spenderat nästan hela min dag i detta "Nordens Venedig" tillsammans med min söta människa Isalee. Vi besökte Espresso House och fick med oss en islatte och en frappe (?) som vi tog med oss ner till vattnet. Därefter följde en trevlig promenad genom hela vår fina stad för att sluta på Taco Bar vid Hötorget.

Och sen var det träning. Från klockan 17.00 - 20.00 var det SM-träning på Sickla. Det ni.







/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0