I remember everything.

Även typ råballa typer alltså måste gå i skolan. Och läsa psykologi. Och matte C. Och Svenska B. Och Biologisk forskning. Men det är ju ganska najs ändå (bortsett från damn matte C). Nu ska jag snart sätta mig på bussen och njuta av min fyllda paprika. Jag hoppas att ni var med ordentligt där, för där drog jag nämligen ett skämt och ni kan få mycket rubbad uppfattning om mig om ni på allvar tror att jag tar med mig fyllda paprikor på mina bussfärder. Så ligger det ju inte riktigt till. Jag försöker ta med mig olika sorters grytor på bussen, gärna med champinjoner i, för det tycker jag är gott. Så kan man liksom blanda i pasta eller potatis (vad man nu vill ha) i själva kastrullen. Nu ballade det ju ur riktigt ordentligt, hörrni. Jag menade faktiskt att jag skulle sätta mig på bussen och njuta utav min fyllda Ipod. Såklart. Klockan är tidigt....






/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRLDENS BÄSTA FILM = MOULIN ROUGE!!!!

2009-08-27 @ 17:38:37

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0