Just totally agree!

   Här sitter jag med darrande händer efter en kopp snabbkaffe i stundens hetta! Jag har nämligen svängt ihop en äppelpaj till mina gäster i kväll (är jag inte söt så säg!) och ska snart bege mig upp till högdalen för att möta upp sällskapet. Först ska jag bara kolla bussen, svida om och ringa Lisa på beställd väckningstid. Vi lever lite i symbios inser jag nu. Sen så hittade jag denna text på typ världens sötaste blogg (klicka på bilden för att komma dit!):
 

/Camilla


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid söt camilla! Men jag håller inte med texten... Jag vet många som inte älskar sig själva men som ändå har någon som älskar den. Hur förklara du det?

2009-08-22 @ 01:05:54

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0