Min homie Johan Palm

Måste bara inflika med att jag hem från bion åkte tunnelbana med självaste Johan Palm. Jag är inget direkt stort fan av Johan Palm, har i ärlighetens namn aldrig hört en låt av blondiesen, så jag ska väl inte uttala mig om om han är bra eller dålig egentligen. Men nu kan jag i alla fall säga att jag har haft ögonkontakt med alla trettonåringars favoritförföljarobjekt (råkade kolla ganska drygt på honom) och nuddat hans fake-skinnjacka. Jag har åkt tåg med han Sveriges starkaste man också, han som vann Let's Dance. Magnus Samuelsson, heter han va? Jag släpade på tre tunga väskor påväg mot SM och ställde mig så nära honom som möjligt för att ge honom chansen att erbjuda sig att hjälpa mig med väskorna. Det gjorde han inte. Jag fick typ nackspärr.

Jävla tåg-kändisar.


Läskig, men still my homie.

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0