Nu är jag hemma!

Ja, det är jag minsann! Och det känns inte helt jättetokigt inte! Nu kan jag äntligen börja baka bröd igen!

Nej, det är kanske inte den starkaste länken till min kärlek för huvudstan. Nej, det är för att det finns en vän här hemma, eller två, eller kanske fler, whatever. Vänner i alla fall som gör en glad och som jag längtat efter att få träffa! (Och så er såklart, kära läsare) I dag var det Lisa så det stänkte om det och i morgon blir det LIC! Strålande, Sickan!

Och vad har jag gjort under de senaste två veckorna? Jo, jag har solat, badat, strövat runt i Visby, spanat in raukar, fiskat, vadat i vattendrag, sovit, ätit gott och nu i efterhand inser jag faktiskt att jag åt ägg varje dag. Bra, Camilla!

Nu är det kvalitetstid med Lisa igen, innan hon drar på SM för att spela pingpong. Fast det är ju pingis man menar med pingpong. Men ni vet nog vid det här laget; Lisa står för Tennis och Camilla för Fotboll.

Pyss på er så länge!

Och så lite bilder från mig, till er, såklart!














/Camilla

Kommentarer
Postat av: melker

Men jag då! :O

2009-08-04 @ 11:15:16
Postat av: Camilla

Vadå men du då? :O

2009-08-04 @ 17:07:40
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0