Om du var vaken








Behovet av en viss sorts musik kommer och går. Ibland behöver jag skrikande System of a Down
eller Rage against the Machines i mina lurar, och ibland suktar jag efter sköra ballader. Ibland krävs
lite härliga Metallica-riff och oftast är Bruce ett säkert kort. Men just nu vill jag ha vacker musik.

Sånadär låtar sprickfyllda med känslor och känsla. Här har jag samlat tre svenska favoriter,
som alla ger mig det där behovet av de vackraste tonerna. Ge dem chans.
Lyssna och njut.

/
Lisa

Kommentarer
Postat av: Vw

När vi ändå är inne på svensk prettodeppmusik så kan ja rekommendera "vi två, 17 år" av håkan hellström. 7kt bra sitta-å-gråta-å-tycka-synd-om-sig-själv-låt.

2009-08-18 @ 00:37:33

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0