Askul

    Var fan håller Camilla hus egentligen, undrar ni väl?! Vem fan är det som inte skött sitt jobb och halshuggit alternativt förgiftat min mattelärare, undrar jag?! (Gud, Usama, någon annan?) Matte C in my heart asså.

 I alla fall! Idag hade den alltjämt mysiga skolan Kärrtorp anordnat en bildtävling på eftermiddagen. Man skulle illustrera olika ord. Jag och Melker och dem andra i min grupp (ja, jag var ledaren) kämpade tills svetten rann för att komma på kreativa lösningar till orden "energi", "lukt", "metamorfos" och mycket annat. Vi fotade som galningar och när vi knappt orkade ta ett steg med våra slutkörda benmuskler längre, ja då blev vi äntligen klara. Hungriga, trötta och kissnödiga hade vi tagit oss igenom alla uppgifter och satt spända av förväntan i aulan för att höra vinnaren i varje kategori. Som ni vet så lönar sig hårt jobb och dset bevisade mina tappra gruppmedlemmar och jag idag. Vår grupp vann på ordet "lukt", då vi hade fotat skolans statys rumpa. Första pris! Vilken ära! Och vilka priser sen! Vi vann ett varsitt grönt äpple. Det symboliserar tydligen kunskap. Vår skola är så påhittig! Det kallar jag mödan värt!


Typ såhär såg bilden ut, fast lite mer underifrån..


/Camilla

Kommentarer
Postat av: emzak

Haha :D



Camilla, jag har hittat din hemliga tvilling ;O http://emiliez.blogg.se/2009/august/lookalikes.html

2009-08-26 @ 21:43:48
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: melker

Three cheers for us!

2009-08-26 @ 22:55:12

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0