Don't run back inside



Ikväll tog jag ut alla mina aggressioner på min älskade boxningssäck. Den fick många olika ansikten under kvällens gång som jag oftast mer än gärna klappade till. Det slutade i alla fall med att min knoge började blöda trots att jag hade handskar på mig och då tänkte jag att nånstans går det ändå nån sorts gräns, så jag stack ut i frosten och sprang istället. Kutade i trappor, hoppade över parkeringsplankor, sprang upp för backar och körde ståenda armhävningar på varannat elskåp. Härlig torsdagskväll.

Nu ska jag duscha sådär länge som man egentligen inte får (fast vi har bergväme, så ni miljökämpar kan andas ut lite), jag ska lösa de där två mattetalen min lärare ska skulle lösas tills imorgon, jag ska svara på mina sms och sedan ska jag krypa ned bland mina egna kuddar och skutta in i Jane Austens värld.

Fettish.


Kommentarer
Postat av: Isalee

vad härligt det låter

2009-12-04 @ 18:31:17

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0