We are the people

Sååå, vilken mysig eftermiddag vi hade görls! Nu ska jag dela med mig lite till er andra så kanske ni också får  julstämning! Har ni några julkänslor, folks? 



Spända och lite nervösa var vi allt innan vi fick öppna klapparna.


En lagom stor pakethög.


Det här fick jag av Isalee!! Värsta akvarellsetet!


Den här fick jag av Lisa!! Värsta Bhn!


Den här målade jag med hjälp av både Isalee och Lisas presenter.

Det var lite av idag det. Men jag måste bara få visa den hära jättefina boken jag fick äran att få av Melker häromdan!! Värsta boken!




Tack alla för att ni gjort mitt lov så fint hittills!!!

Pussar från mig!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0