Every boy I see


What I would call a fake smile.

Jag har officiellt överlevt sex timmar i tennishallen. Nu har jag jobbat där i sisådär tre år, och jag är fortfarande lika sprudlande lycklig när man försiktigt sneglar mot klockan i rädsla att bli besviken, men upptäcker att det bara är tio minuter kvar med de där små nervöst-sammanbrott-framkallarna. Ibland får jag nämligen inte en syl i vädret bland dem. Då hotar jag med att skicka upp dem till läktaren (läktaren är a walk of shame, ungefär sextio mil bort för dem) och då brukar de vanligtvis hålla klaffen.

Asså, det är ju inte så att jag inte... gillar mina barn eller nåt.


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0