I will never forget you again

Ja, förlåt för dålig uppdatering ifrån min sida de senaste dagarna. Jag har varit tvungen att prioritera min instabila tillvaro för att komma lite på fötter igen. Det går väl sådär. Men nu ska jag prata om något roligt! Det är årets mörkaste dag idag! Det är inte så roligt kanske, men det blir ljusare nu för varje dag som går nu! Och det tycker jag är fruktansvärt kul. Kan inte sluta skratta framför datorskärmen alltså. Hihihoho.

Min bror är precis hemkommen ifrån Tyskland och det tycker jag är bra. Jag har riktigt svårt att föreställa mig ett liv som ensambarn. Vem bråkar man med? Vem delar man tiden med? Vem skrämmer man livet ur? Vem öppnar man klappar med på julaftonsmorgonen? Amen typ sånt och allt annat livsviktigt?!



Snart kommer mina honeypies hit. Then I'll be happier than a bird with a french frie.

Puss!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0