Ja, jag är en säl.

God eftermiddag ni fina själar. Stavas god eftermiddag egentligen godeftermiddag? Jag menar, goddag stavas ju goddag och godmorgon stavas typ godmorgon (visst gör det?), men godeftermiddag ser ju helt fött bakom en husvagn ut. Aja. No big deal whazzever.

Jag sitter och dricker alldeles för vamt te. Tänkte kanske skriva några rader, packa ihop för att bege mig till den våldsamma men ack så gulliga Isalee, och så ska jag slänga i mig lite middag innan jag tar mina böcker och sätter mig på bussen. När jag sa till svenskaläraren idag att jag hade 100 sidor kvar att läsa och hon svarade "ojdå..." kändes det liksom inte så bra. Speciellt eftersom jag inte alls har 100 sidor kvar, utan 400.



Amour.


Lisa


Kommentarer
Postat av: Moa

Lisa du kan vara glad... Jag har 600 sidor kvar och min bok finns typ på hittegodset i Malmö... Jippie!

2009-12-16 @ 17:50:24
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0