Min första lista, snodd från Moa, detta händer inte ofta






Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Oh, yes.
Dog någon som stod dig nära? Ja.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Oh, yes again.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 31 juli, åååh.
Vad var din största framgång 2009? Lärde mig mycket, för mycket, om mig själv.
Största misstaget? Jag har inte gjort några jättetabbar, inget som jag inte lyckats vända till något positivt i alla fall. Men att försöka komma in på krogen med falskleg får mig fortfarande att kvida lite när jag tänker på det. Bör man erkänna sånt på bloggen? Tveksamt.
Bästa köpet? Biljetten till Bruce Springsteen.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaaaa!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? You know I want yah.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2009 har dels varit det fucking jävla vidrigaste år jag nånsin upplevt, samtidigt som det har pirrat mer i hela mig än vad det gjort nånsin förut också.
Vad önskar du att du gjort mer? Njutit.
Vad önskar du att du gjort mindre? Försökt göra alla nöjda.
Blev du kär i år? Ibland.
Bästa boken du läste i år? Att tala så det syns! It rocks!
Största musikaliska upptäckten? Daaaamn, va mycket jag har upptäckt.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Körlektioner. Jag minns inte riktigt, min födelsedag var en dimma.
Något du önskade dig men inte fick? En parfym.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tänkte och led och solade.
Vad fick dig att må bra? Övningskörning, vänner, våren, tennisen, att få skriva, Bovallstrand, nykokta rödbettor, blickar, chockerande sms och allt som hände sen, att få utvecklas och drömma.
Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen som i sugen? Hm, jag måste nog svara ... Rocky Balboa.
Vem saknade du? Mig själv.
De bästa nya människorna du träffade? Fan va svårt. Men jag måste nämna V. Så, V.


Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0