She works for you

Vilken underbar tid det är hörnini. Julen står för dörren, det är nattvolleyboll i morgon, jag dricker ett grönt äppelte ifrån Gotland och jag har makten att bestämma två kurser helt själv till 3an. Eufori liksom. Åtminstone kan det väga upp att mitt knä gör ont, att mattenationella kryper allt tätare inpå, att ens humörsvängningar får en att gå i taket, att jag egentligen inte gillar grönt te och ja, you get it.

På tal om volleybollen! Vi ska ju ha 80-talstema! Jag har alltid velat klä mig i 80-talskläder, ha 80-talssmink och göra 80-talsfrisyrer. Det är som om en barndomsdröm går i uppfyllelse. Jag känner mig nästan som en femårig flicka som får sin första riktiga docka, som både kan gråta, äta och bajsa (och som dessutom känns som en riktig bebis i famnen!). Lite som om jag kan andas igen. Livet har återvänt på något sätt.

80's Fashion by emilyusry.

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0