Since you've been away

Jag hann inte blogga igår. Jag var fullt upptagen med att gå på julmarknad, fika och leta julklappar med denna söta människa (som jag vann över i det IQ-krävande tärningsspelet på fysiken):



Efter både blod svett och tårar hittade jag faktiskt äntligen en julklapp till Isalee - the woman who has everything. Jag är lyckligt lottad!

Förresten, vilket jävla snöväder vi har! Jag och Lisa stövelmätte ungefär en halvmeter. Men jag klagar inte jag, det här är verkligen asmysigt! Och jag gillar att alla för en gångs skull har noll koll på vad som händer. Vi har liksom ingen makt alls. Lektioner blir intällda, bilar blir igensnöade och de svaga blir mulade. So exciting!

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0