Take me away

Då var det dags. Jag gick upp klockan 4.00 i morse och sprang en runda runt Stockholm, hoppade femtusen hopp med hopprep ute på gatan när jag kom tillbaka, och satte i mig lite rått björnkött, fotogen och rostig taggtråd till frukost. Jag tog ett uppfriskande bad i havregrynsröt och har nu kollat igenom de tre första Rocky-filmerna. Med andra ord är jag TAGGAD.

Kanske. Eller nåt. Jag är i och för sig ganska "no big deal whazzever", faktiskt. Det är ju så att alla naturare runt om i Sverige skriver detta underbara lilla test i matte idag, ett litet test som kallas Nationella Matte C. Ynderbart. Jag vill önska er alla som ska skriva det ett stort lycka till, och ifall det går åt helvette (med två t, Melker) så träffas vi i Närke klockan 15.00 och bränner något. Närke ligger väl ganska mitt i smeten?

Love,

Lisa

Kommentarer
Postat av: emzak

Hm, jag undrar varför inte vi skrev nationella proven i matte c idag..?



sv: Nä, oj, jag kanske var lite otydlig med det, men hela inlägget är citerat. Så nä, jag har inte skrivit det (men man kan ju önska)...



Verkligen helt fantastiskt skrivet.

2009-12-11 @ 15:55:28
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0