Tell your children not to do what I have done




Jag har shoppat loss även idag. Verkligen förlåt. Nu ska jag inte mer, jag lovar. Min plånbok ligger i min väska och gråter besvikna tårar och jag fick lova att inte köpa någonting mer förrän nästa höst för att trösta lite. Min dag har i vilket fall som helst varit mycket lång, då jag klev upp i ottan för att åka in till innerstaden och fika med min mormor från Göteborg. Det har hur mysigt som helst, och dagen fortsatte inte sämre när jag mötte upp Isalee och drog min tredje runda på stan och rensade mellandagsrean. Herre min gud säger jag bara. Men nu till de viktiga sakerna, idag är det precis en vecka till jag fyller myndig!!!! Puss.

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0