There goes my hero

Fredag! Fridag! Tack gode gud att den där fysiklabben tog slut.

Jag tror att mina nervbanor har kopplats lite fel i hjärnan. Jag reagerar så konstigt på saker och ting. När det är kaos blir jag helt kolugn, när jag ska göra något så enkelt som att åka tunnelbana ensam kan jag bli nervös, när jag misslyckas på ett prov blir jag taggad, när jag ramlar eller snubblar blir jag glad, jag känner mig fit när jag inte tränar, har jag inget att göra blir jag stressad och så vidare och så vidare. Det måste vara något fel där i huvudkontoret alltså.


Ville bara säga det.

Flying Man With Umbrella Photographic Print



Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag skulle också vilja bli taggad av att det går dåligt på prov

2009-12-04 @ 18:27:49

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0