There's a reason for the happy in happy new year

Jaa.. Nu är det dagen med stort D och jag sitter och taggar i mjukisbyxor och nyduschat hår - till Bad Romace såklart. På tal om mitt hår så hade jag i ett skimmer som gör att allt jag nu rör börjar skimra och glittra. Måste säga att jag gillar tagnentbordet vid det här laget. Och musen!

Vad ska ni göra ikväll förresten? Ska ni fira in det nya året med någon ni älskar? Eller med vänner och en fin middag? Ska ni på fest och skåla i höga glas? Eller i plastmuggar kanske? Let us knoow!

Se upp så ni inte fryser ihjäl bara! Jag läste idag att alkohol inte gör en varm, utan att den bara försvagar kroppens försvarssystem mot kyla. Fast äsch, det ska bara bli typ 10 minus! Jag trodde det skulle bli typ 20. Okej, jaja, vi kanske ses ikväll!




Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0