We refuse to see

Flåt för att jag inte skrev nåe igår.

Jag har kommit på tjusningen med att ha blanka dokument på word framför en. Man har liksom utrymme för precis exakt vad som helst och man känner sig lite mer kreativ. Det betyder inte att man måste skriva något, att bara ha det där som en flik känns bra. Sen är jag ju inte helt frisk i huvudet heller.

Idag har det varit riktigt härligt väder! Sådär isigt frostigt och friskt på samma gång. Eftersom jag har lovat mig att inte frysa något i år, så tog jag på mig en tjock kofta och tjocka strumpbyxor och stickade knästrumpor och vinterstövlar och hela tjofaderittan. Summa summarum har jag gått runt i en bastu hela långa dagen. Bra för hyn, dåligt för syreupptagningen. Men det finns värre saker. Vilka vi inte ska ta upp här och nu, i Svea Rikes gláaste blogg!

Puss från Camilla.


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0