Damn right

      Hejsan svejsan bloggen! Vi har som ni märkt inte bloggat på ett tag, men vi har haft fullt upp här i Göteborg med att shoppa gaaalet! Hela dagen igår och hela dagen igår strosade jag och Camilla omkring i centrum bland alla affärer och butiker. Det har sannerligen rykt en hel del stålar. Eftersom min broder har haft sönder min kamera, och Camillas kamera inte är närvarande kan jag inte visa vad jag har köpt under dessa shoppingdagar, men jag ska ändå skriva upp det åt er!

- 2 par skor (blåa högklackade + tygskor) från H&M
- Zebramönstrade leggings från H&M
- Svarta tajta byxor från J.C
- Svart- och vitrandig t-shirt från Gina Tricot
- Örhängen från H&M

Ja, det är sannerligen en helt ny vårgarderob man kommer hem till Sockholm med! Det är lite dåligt på bildfronten just nu, men jag får la klista in nånting i alla falla...




/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

oh nice stuff ;)

2009-02-28 @ 11:01:28
Postat av: Camilla

Ja, jag vet! Hon köpte skorna liksom!! :D:D

2009-03-01 @ 15:07:48
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0