Helt Gaaalet

   Kära, älskade, mest fantastiska blogg! Kära, älskade, mest fantastiska läsare! Vad jag har saknat er. Vad VI har saknat er. Men i morgon natt kommer vi hem och sen blir allt som vanligt igen. Det har ni mitt ord på. Precis som förr. Fem inlägg om dagen och massa gulliga besökare. Jag lovar och svär. Precis som förr ska det bli!

   Idag har vi, precis som Lisa redan berättat, shoppat loss precis som igår. Nu ska ni få höra (läsa) mina inköp. Skitballla, nästan fotostudietagna bilder kommer såklart när vi kommer hem till Hufvudstaden. Det har ni mitt ord på.

- Rutig vårjacka från Zara
- Orange (ascoolt) skärp från Monki
- Grå trekvarts-kofta från JC
- Vit spetstop (lite bohem sådär) från Lindex

Känns bra i magen nu liksom.

    Puss och kram
/Camilla

Kommentarer
Postat av: maarie

najsiga grejer asså ;D

2009-02-28 @ 11:01:56

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0