Oh My God

         Jag lyssnar mycket på musik. Det är The Killers, Metallica, Queen och mycket annat som spelas i mina öron. Och helt plötsligt hittar man en låt, då man surfar runt, som känns sådär: Wow....

Sen spelas den låter ungefär fyrahundra gånger. Sen hittar man en ny, och tänker: Helig ost, det här är den bästa låten jag nånsin hört! Som nånsin gjorts!

Men sen inser jag - att det finns bara en låt där längst in i mitt lilla hjärta. Det spelar ingen roll hur bra den nya låten är, låten i mitt hjärta är alltid bättre. Den.Är.Den.Perfekta.Låten.

Jag är inte så egoistisk av mig. Självklart ska jag dela med mig av den bästa låten som nånsin har funnit, den bästa låten som finns, och den bästa låten som nånsin kommer att göras. Självklart.

Själv sitter jag här på små rosa moln, kan inte annat än att le och fnittra sådär tjejigt när jag ser denna version av The River, med Bruce Springsteen och Sting.

Det är nästan så att jag, ateisten av ateisterna, blir religiös när jag hör sådana här toner.

Enjoy!




/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tackar och bockar! :) Allt bra?

2009-02-15 @ 22:33:56
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Emma

Bruce är bra! :D

2009-02-17 @ 12:34:24
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0