Dubbelbloggens första Lista!

Jag bara måste. Alla mina vänner har den på deras blogg och så tjatar en inre röst på mig hela tiden. Och Lisa, du kommer inte heller undan! Kopiera och klistra in och kämpa på! Vi har ju trots allt inte haft nåt hejdå2008ochvälkommen2009 än.. Och visst måste ni väl ändå vara lite nyfikna om våra lite mer privata liv? :)

Så.. Hejdå2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja! Det måste ju hända grejer!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jaa! Även om det inte var så seriöst.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej det tror jag inte *pepparpeppar*

5. Vilka länder besökte du?
Italien, Norge och Ungern

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Sommar och sol! Mina gamla tygskor..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Ehm, let me think. Nej, jag minns inte datumen..

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag vågade åka snowboard!

9. Största misstaget?
Inte tänka två gånger..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Min knäskål gick ur led, mitt ledband typ drog ut sig och jag stukade foten. Fotboll är fortfarande bäst!

11. Bästa köpet?
Jeansjackan eller vinterskorna troor jag.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, fika, middagar och bio typ. Vad annars, höhö.

13. Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
Jadå! Tack för det hörni!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Allt med Melissa Horn och mycket Foo Fighters. Blurry med Puddle of Mudd också!
Och Ella-låten och alla sommarplågor. Och If I were a boy och Just Dance och dem där..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var jätteglad hela hösten och på våren. Sen vet jag inte..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit för mig och varit öppnare. Men det skare bli ändring på!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressade över betygen.

18. Hur  tillbringade du julen?
Stor del av släkten och la famille!

19. Blev du kär i år?
Nej tyvärr, men hoppas på bättre tider <:)

20. Hur många one night stands?
Nomas ons ;)

21. Favoritprogram på TV?
LOST! Men jag vet inte, det kanske var uppehåll hela 08?

23. Bästa boken du läste i år?
Nionde Grottan av Linda Lay Shuler eller Tusen strålande solar.

24. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn

25. Något du önskade dig och fick?
Kamera! Mobile! Kappa! Nya vänner!

26. Något du önskade dig och inte fick?
Inte mycket alltså. Ett rent jordklot! Fast det stod kanske inte på önskelistan..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tårtkalas med släkten (27 juni people!)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ingen knäskada, mer fotboll!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lite mer fashion, haha. Hade inte så bra koll förr ju.

31. Vad fick dig att må bra?
Träning (fick ju inte träna på jättelänge så det var faktiskt uppskattat!) 
Och så Lisas sköna humor, som ni kanske märkt av lite?

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Åhå! Ashton Kutcher samt JD

33. Vem saknade du?
Lisa under sommaren ;)

34. De bästa nya människorna du träffade?
Måste väl vara de i nya klassen! Och kanske nån i nån annan.. haha


Och välkommen 2009!!!

Kommentarer
Postat av: mli

Så du följer Lost fortfarande!?????????????? ja me.

2009-01-05 @ 01:17:02
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: frida

haha sry cams. men måste erkänna att ja nt fattar ett skit av design o layout grejen lr nånting så ja vet inte hur man lägger upp nån bild xD och wtf is headern?



btw.. du dissade mig o frida på din födelsedag... ;(

2009-01-05 @ 13:16:44
URL: http://blueberrymoon.webblogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0