Som blixt från klar himmel

KommentarTid 
Anonym om Intelektuelliteten sätts på prov:
Ja, Ernest Hemingway har skrivit en bok som heter På västfronten intet nytt. Du/ni kanske även hört att gazaområdet även kallas västbanken? Jag antar att snubben/gubben/farbrorn menade att västfronten=västbanken.
29 Januari, 22:23


Camilla, kolla! Här är ju svaret! Tack så hemskt mycket Anonym, nu förstår jag! Den där gubben/snubben/farbrodern kanske inte var psykiskt sjuk ändå, eller vad tror du Camilla?

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Oj övningskör varje dag? :O

då kommer du nog få ditt körkort fort när du blivit 18 :)

Jag kör upp nästa vecka :)

2009-01-30 @ 13:28:06
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfail på anonym! västbanken är INTE det samma som Gaza! Det är den östra delen av de palestinska området. DOnt ask me varför det heter VÄSTbanken ;)

2009-01-30 @ 15:59:24
Postat av: Flisan

Jag spelar för ekerö TK dd?

2009-01-30 @ 21:28:49
URL: http://flizanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då det var gaza som diskuterades tänkte jag att det kunde vara smart att relatera till det. Lite lättare att skriva "gazaområdet" istället för något i stil med: "gaza, vilket är en del i israel/palestina-konflikten, i vilken ett annat ombestritt område kallas västbanken, vilket man skulle kunna anta att snubben/gubben/farbrorn relaterade till västfronten".

2009-01-31 @ 01:01:27

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0