Vänner livet ut

  Idag ska jag och Lisa ha en egen myskväll. Det var ett bra tag sen honung! Jag skulle vilja komplettera Lisas bli-glad lista med just detta: Tid med goda vänner. Inget går upp emot det! Snacka av sig och skratta av sig och aknske gråta en skvätt tillsammans.

Igår träffade jag en gammal vän, som i och för sig är yngre än mig, men vi träffas inte så jätteofta liksom vah. Vi gick och simmade tillsammans! Hon kallas Pelle hon. Lika udda som hennes impulser. Och då fick vi både sällskap och träning och lite feel good i kroppen sådär på fredagseftermiddagen. Mycket trevligt!

Så ta dig tid till att spendera en stund med vänner som du gillar. Och hamna inte för guds, min och din skull i den berömda fällan att umgås med vänner som får en att känna sig otillräcklig. Eller ni vet sånt som vissa tjejer lyckas med. Rensa ut vänner emellanåt och rannsaka dig själv. Välj dina polare med omsorg så mår vi alla bättre! You can make it! Då känner sig dina riktiga vänner mer uppskattade också. Finns inget härligare än en ren garderob liksom vah!

Nej nu måste vi kila innan billiga Willys stänger portarna.


Fräkniga och fräna som få, sommar 2007 var det då!

Ha en bra lördagskväll, det ska vi ha!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken söt bild på er!



Kramar i massor till er båda!

2009-01-31 @ 21:00:40
URL: http://jonzis.blogg.se/
Postat av: Pelle

I totoally agree !!



Synd att det inte blev något på kvällen bara >< Men visst kände jag lite flow efter simturen :)<3

2009-02-01 @ 17:11:01
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0