Life is a rollercoster

           Hejsan!

Jag tänker inte avslöja hela mitt liv för er, av ett par anledningar. Ett, mitt liv är inte sådär sjukt jätteintressant. Jag menar, jag är inte Blondinbella eller Britney Spers eller ens Marylin Monroe. Två, lite privatliv måste man ju faktiskt få ha trots att man har en liten blogg. Vah? Vah?! Tre, ...

Ja, i alla fall, en grej ska jag avslöja. Att mitt liv är som en jäkla berg-och-dal-bana alltså! På hundra meters gång kan jag hinna känna fyrahundra olika saker. Jag kan känna att tennisen är skitjobbig, för att sitta och storgråta på bussen för att komma hem och ligga på golvet och tjuta av skratt för att gå till mitt rum och storgråta för att sedan bli apatisk för att sedan inte se någon mening med livet för att sedan gå till skolan och sedan bli hysterisk över ingenting för att sedan bli apatisk igen.

Okej, kanske inte riktigt så. Men ni fattar.


Och det är skitjobbigt! Buhu.


Men detta är en positiv blogg. Därför ska jag skriva allt bra som jag har i mitt liv.

En fin familj, gulliga vänner, choklad, musik, tennis, Bovallstrand, munkar med chokladglasyr, små lätta sommarmoln, en trevlig släkt, grönt äppelte, kläder och shopping, öpnna eldar, mjuka filtar, komediprogram, Forrest Gump, övningskörning, fågelkvitter, en varm säng, en varm dusch, Göteborg, sömn, snygga killar, blåbärspaj, tysta skogar, fängslande böcker, kramar, min lillebror, ljusare tider.

Ja, det var väl liksom det.

Puss på er.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjälp mig att bestämma vilken header jag ska ha i bloggen?

Kommentera de senaste inlägget och rösta på din favorit!



Den med Kevin Borg eller nån av dom med Kat von D?



Snälla?!

2009-01-14 @ 22:00:48
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: HHELENE

jag håller med dig rent solklart om att man inte vill blotta sitt privatliv i sin blogg. jag har fått några kommentarer under några månaders gång där jag fått frågan om varför jag inte berättar så mycket om vad som händer i mitt liv, men jag förstår inte vad okänt folk ska ha för nytta av det. En viss del berättar man men inte sjutton ska man berätta allt!

2009-01-15 @ 17:30:02
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0