För er som går på antidepressiva eller bara vill ha ut det bästa av livet

Jag har två fritidsintressen som jag går på. Jag gillar egentligen allt roligt, vilket kan verka rätt så logiskt, men fotboll och teater är det jag går på liksom bah.

Okej, så man kan säga att det är det jag helst ägnar min fritid åt.

Hänger ni med? Nej jag skojar liksom bah.

I alla fall. Jag älskar det jag gör, men på måndagar har det frontalkrockat. Jag måste springa till bussen efter teatern för att hinna med en knapp timme på träningen.

Så trots min grova passion (okej, småcorny..) så händer det att jag prioriterar bort det ena ibland. För man orkar inte alltid. I kväll ska jag inte träna till exempel!

Nu är det inte meningen att ni ska behöva lyssna på mina vardagliga dilemman. Någon speciellt intresserad kan få kontakta mig personligen, men det är inte meningen att tråka ut er andra. Hänsyn kallas det.

NEJ! UPPMÄRKSAMHET! ALLA NI SOM BARA GÅR IN PÅ BLOGGAR FÖR ATT KOLLA PÅ BILDER ELLER KOMMENTERA ELLER HAR SVÅRT FÖR LÅNGA TEXTER, HÄR KOMMER DET ROLIGA!! Ja, det jag vill komma till är i alla fall att man kan få för mycket av det goda. Ibland måste man släppa lite på tömmarna liksom bah.

  Även om det är skitkul att träffa kompisar och festa och sova borta och fika och shoppa, så går det inte att leva så tjugofyra sju. Tillslut blir det inte kul!
  Det är inte heller kul att blogga dagarna i ända, efter ett tag finns det inget att skriva om. 
  Många kanske också har erfarenheten av att lyssna sönder en skitbra låt? Efter 262 gånger på repeat vill man ju bara ta låten och stycka den och dumpa den i en bäck!
  Eller äta för mycket godis eller bullar eller kycklingvingar? Första kilot var gott, men sen.. näe tack liksom bah.
  En grov risk för både vänner och nykära är ju att man umgås för mycket med varandra. För mycket av det goda!

Man måste hinna andas, sträcka på benen och titta på himlen ibland liksom. bah.

                                           Hinna vara glad!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: ida

vad menas med dubbelblogg? : ) att det e två som bloggar i den eller? : P

2009-01-26 @ 18:12:35
URL: http://iidaaw.blogg.se/
Postat av: ida

jaha okey : ) vad kul då : D ha en bra dag : ) kram

2009-01-26 @ 18:26:53
URL: http://iidaaw.blogg.se/
Postat av: Mia

Ställ gärna någon fråga i min frågestund! :)

2009-01-26 @ 18:28:48
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Följ gärna våran blogg www.tyrassusans.blogg.se!

Det handlar om 2 tolvåriga tjejers vanliga , intressanta liv haha <3 :)

2009-01-26 @ 19:36:32
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0