I've Got so Much Love

Nu ber det i veg! Till Gotland! Så jag kommer kanske kunna uppdatera tidigast torsdag kväll (bänka!), då jag kanske kanske har en dator vid min sida. Men Lisa finns ju till er förfogan. Heter det till er förfogan? Hm..

Och mitt sommarjobb är avklarat! Så damn nice. Och eftersom att jag fick löneförhöjning (ja, jag måste tjata om den) så är det ännu mer najs! Dessutom var jag på Gålö med min bror idag och blev brun. Ännu, ännu lite mer nice!

Jag har hört att man inte ska säga vart man ska och hur länge man ska vara borta över internet eftersom att inbrottstjuvar kan läsa det. Bara därför ska jag berätta att huset är bevakat. Bam bam bam.

Och så till sist vill jag berätta att jag nu lyssnat in mig på The E.N.D, Black Eyed Peas nya skiva, och den är verkligen assjuktskitjätteapbra!

black-eyed-peas-1preview.jpg image by mariahfan

Have a real good time and take it easy with the drugs!!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0